wtorek, 2 września 2014

3 metry nad niebem

No więc pierwszy film który opiszę to " 3 metry nad niebem "


 Film opowiada historię miłości dwojga ludzi z dwóch zupełnie różnych światów. Babi to dziewczyna z dobrego domu, dobrze wychowana i wykształcona. Pewnego razu spotyka Hache, chłopaka-buntownika, impulsywnego i nieodpowiedzialnego, który ma apetyt na ryzyko i niebezpieczeństwo, zwłaszcza w nielegalnych wyścigach motocyklowych. Ku swemu zdziwieniu oboje zakochują się w sobie.


Moim zdaniem jest to bardzo ciekawy i wzruszający film. Biorąc pod uwagę to, że uwielbiam motocykle, ten film jeszcze bardziej do mnie przemówił. Barcelonę, także uwielbiam i być może to zaważyło na obejrzeniu tego filmu. Słyszałam wcześniej dużo opinii na jego temat. Lecz dużo osób mówiło, że to wyciskacz łez, a takie filmy raczej do mnie nie przemawiają. 
Przechodząc do  mojego zdania na temat filmu. Jest on naprawdę fajny i wciągający. Oglądając go, byłam poza zasięgiem :D Obsada aktorska rewelacyjna! Szczególnie główny aktor przypadł mi do gustu ;)  Ogólnie cały film znakomity, nie mam czego się czepić :D W skali od 0 do 10, daję 10! Naprawdę wszystkim polecam!!! 

Link do filmu :
http://www.cda.pl/video/132634ac/Trzy-metry-nad-niebem-caly-film 

Obsada : 

 Babi - María Valverde
Hache -  Mario Casas


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz