środa, 3 września 2014

Trochę kreatywniej "Duże dzieci" ;)

 Czas na film " Duże dzieci " :D

Piątka przyjaciół z dzieciństwa spędza razem ze swoimi rodzinami weekend w domku nad jeziorkiem. Podczas pobytu wracają do dawnych wspomnień i pokazują pociechom, jak się kiedyś bawiono.

Teraz czas na opis komedii :D Bardzo fajny i śmieszny film :) Od początku czuć w nim humor, aczkolwiek nie jest jakoś specjalnie śmiesznie. Dopiero po jakimś czasie na filmie płakałam ze śmiechu! :D Był to chyba pierwszy film na którym się tak uśmiałam. Aktorzy dobrani są idealnie, pewnie większość z Was, zna niektórych aktorów z tego filmu. W tym filmie, raczej nie wieje nudą :) Gorąco polecam!! W skali od 0 do 10, zdecydowanie 10! 

 Link do filmu : 

http://zalukaj.tv/zalukaj-film/7602/duze_dzieci_grown_ups_2010_.html 

Ponieważ obsada tego filmu jest bardzo długa, podam Wam ją w linku :)

http://www.filmweb.pl/film/Du%C5%BCe+dzieci-2010-519227/cast/actors

Mam nadzieję, że mój blog, jak na razie się Wam podoba. 
Jutro opis kolejnego filmu :D   

 Jeśli chcecie, żebym obejrzała  jakiś film i go napisała na jego temat recenzję, piszcie do mnie na email : naturalsmile19@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz